Mie mietin, et ei nyt kyl oo torstai, vaikka agilityreppu otettiikii esille. Agilityähän on VAAN torstaisin. Mun mielest sit vois kyllä olla joka päivä ku se on niin kivaa ja mä oon siinä niin hyvä. Jenna nyt yleensä möhlii aina harjotuksissa, kun muka ei oo tarpeeksi jämäkkä mun kanssa. Minkä ihmeen takii mun kans pitäis olla jämäkkä? Ku mie oon niin taitava, osaan mennä ylimääräsiikii esteit ihan ite, vaikka ne ei muka rataan kuulu. Oon vaan niin nopee, et kerkeen joka paikkaan. Mie en kyl aina ihan ymmärrä miks muittenkii pitäis niit ratoja harjotuksis tehä, ku ne esteethän on kuitenkin mun. Tää kuva tält päivält, oon niin nopee, ettei kerkee ees kuvaa ottaa

1248117528_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Joo mut, näin tää agiltyharjotuskerta meni. Jenna otti agilityrepun esille, remmi kaulaa ja sit tiesin, et sitä mennään pitkästä aikaa agilitamaan! Kentällä sitten Jenna rupes raahaamaan esteitä kentälle, kerrankin saatiin tehdä vain kahdestaan, ainostaan minä ja mun esteet. Puol tuntii se vissii teki jotain radan pätkää ja sit ku se oli valmis, ni ekal kerral tein sen täydellisest, tietenkin! Toistettii sitä samaa rataa sit jonkin aikaa eri kiemuroin. Sit tehtiin vähän keinuu, puomin kontaktei, pussii ja kaiken näkösii kiemuroit. Eteenpinkomisharjotukset oli kyllä kaikkein kivoimpia, voitin koko ajan Jennan juoksussa, vaikkei sil ees ollu esteitä. Hyvä mie!

Putki on kyllä mun lempieste, tai sit kiipeämisesteet... Tässä kuvas mie oon putkessa, vähäks on huono kuva, ku se on otettu puhelimel. Tälläset iltapuuhat meillä tänää, tää tyttö lähtee nyt koisimaan!

1248117163_img-d41d8cd98f00b204e9800998e