Joo, meillä oli semmonen tyttöjen päivä Emännän ja sen Emännän kanssa. Ihmettelin kyllä suuresti miten me löydettiin ekalla kerralla perille, kun ei toi Emäntä niin hyvä oo ajamaan vieraissa paikoissa. Oli kyllä aikamoista odottelua ja hurjan jännä ilmapiiri. Mä vaan otin rennosti ja kerroin mun mökkiä lähenteleville, että ois parempi ottaa muutama askel kauemmas. Siinä avoimessa luokassa oli 7 narttua, joista mä (tietenkin) olin kaunein, koska Miisa on maankuulu mannekiini :) Musta tuntuu, et yks titteli jäi kyllä jakamatta, sillä mä en voittanu sitä kaikkein-ihanin-ja-sulosin-koko-rodussa -titteliä. Kumma juttu!

Onneks siel oli yks mies vissii koko näyttelyn ajan kameran takana, koska hirveesti niillä oli kuvia galleriassa. Nimittäin Hauskojen Toni Lund ikuisti emännän aivan järkyttävän hirnuttavat ilmeet! Alla kuvia siis näyttelystä Tonin Lundin kamerasta otettuna. 

Mitäköhän mun mahan alla oli ku se tollee kattoo?

Tässä sitä vähän käppäillään, ja muuten aika viehkeesti!

"Tyttärist ken on kaikkein kaunein. Tiedä ken on herttaisin?"

Edustettiin sitten vielä kasvattaja luokkaa. Jossa olin kaksi vallan komeaa miestä etukeulassa (M. Maxfactor, M. Mordor) sekä minä ja Maisa (M. Manuela Mendez). Tietenkin oltiin parhaita, koska meillä on paras kasvattajatätsy :D Mä iskin kyllä kovasti silmäni siihen Velhoon, oli aikamoinen taikuri kun tämmösen likan jalat sai tutiseen ja hännän heilumaan kehässä. Kävinhän mä vähän kehän jälkeen Velhoa pussailemassakin. Siinä sitten oli ihana miäs!

 

Ainii! Musta tuntuu, että kuulin tänään jotain haikara siipien suhinaa meidän katolla. Kolausta en kyllä kuullu, mut se tais olla joku tiedustelu reissu! Pitäiskö huolestua?