Siis mitään erityistä ei kummemmin tapahtunu. Oon vaa niinku leikkin ja sillee... Vähän mua kyllä pelotti, ku ensimmäiset hampaat lähti ja karvaakii on irronnu. Mut se kuulemma kuuluu tähän pentuikään. Tässä todiste niille, jotka ei usko sitä, että koirat pelailee. Pelailu on tosi kivaa!

Tietyst, nii pääsinhän mä yks torstain Miisan mukaan agility harjoituksiin ja voi pojat se näytti kyllä jännältä! Pääsin vähän alkeita kuulemma opettelee, putken läpi ja puomilla kävelyä, olin kyllä aikas paras. Keskityin myös kannustamiseen ja neuvomiseen, sillä välil tuntu, et ei ne koirat mitään siellä niitten esteitten kans osannu tehdä. Ihan vaan pienellä äänelläni komensin...

Sitte mul on ollu kaikkii tärkeit päivittäisii askareita, kuten lenkillä ihmisten moikkailu. Harmi vaan ettei kaikkia pääse kattomaan, ni välillä joutuu ihan kunnolla huutamaan bussi pysäkeillä oleville, että "HYVÄÄ HUOMENTA SINNEKKIN". Joo, lenkillä mä tykkään käydä, se on mukavaa. Tykkään syödä kaikkii heinii ja lehtii tai vaihtoehtoisesti lunta, jos sitä maassa on. Kaikkein kivointa on kyllä nyhtää purkkaa irti asfaltista. Emäntä ei kyllä tykkää näistä mun jutuista. Miisal on kyl joku ihme vaihe meneillään, se on kauheen kärttynen ja käyttää housuja. Mun mielest koirien tulee kulkea peppu paljaana. Haisee se kyllä jotenkin erilaisesta ja sitte se ei ees syö ruokaa. Mä ymmärrä miten joku voi olla syömättä! Miisast ku yrittää ottaa kuvia, ni se näyttää tältä. Tosi edustavaa!

Mut on muuten ilmoitettu johonkin penaskanäytelmää, toivottavasti saan prinsessa rooliin. Osaanhan mä nimittäin olla aikas söpö. Ensi kertaan!

-NELLI-