Me päästään aina toisinaan "naapurin" poikien kanssa leikkimään :) Ja tänään Emäntä vei meidät pikavisiitille poikien luo. Niistä ei kyllä paljoa leikkiseuraa ollu, ku ne oli ollu tänään näyttelyssä ja se jos mikä on kyllästyttävää puuhaa... 

Mitä teillä on pojat mielessä?

Ai mä muka leikkisin sun kanssa?

No mikä ettei!

Täältä pesee!

Älä nyt niin tosissaa...

Miisan valvovan silmän alla


 

Mä kävin torstaina match showssa ja se meni Emännän mukaan ihan hyvin, kunnes aloin pupuilee ja jänistää. Tää nuoruus on niin hämmentävää aikaa, etten oo varma mikä eläin mä oon. Mua on epäilty ajokoiran pennuks, ni siitä se ajatus pupuna olemisesta sitten lähti. Ruoho ja lehdet on hyvän makusia ja pomppien pääsee hyvin eteenpäin. Arkailu on kyllä Emännän mielestä menny jotenkin liiallisuuksii. Mut en mä tykkää et kaikki tulee lähelle ja komentaminen on kivaa. Esiinnyin kyllä "parikamppailussa" hyvin ja hienosti pönötin paikallani. Pöydällä olo meni hyvin, mutta sitten loppukehää odotellessa keskittyminen herpaantu ja Emännästä tuli mun tuki ja turva! Olin mä sitten sinisten pentujen toinen ja sain uuden hienon pallon! Reilun viikon päästä onkin sitten Haminan näyttely. 


Kesää odotellessa

-NELLI-