..mutta onneksi vesi vilvoittaa. Ja me ollaakin aikamoisia vesipetoja!

Ei oo liian kylmää vettä, kyllä tässä voi vähän vilvotella.

Jos tästä kaivaa oikeen kovasti, ni laajeniskohan tää astia niin suureks, et täs vois uida?

Miisa omii koko astian, enkä mie pääs yhtää loiskuttelee. Täytyy sit näitä valumavesiä kuopia.

 

Me oltiin viikko sitten Herra Jesse-Elmerin luona hoidossa, ku meidän huoltajat oli kesäloma matkalla Ruotsissa. Tässä muutama kuva sieltä, pahoittelemme kuvien huonolaatuisuutta.

Miisa (nyt pitää kattoo kameraa), Jesse (aika epäreiluu, mun ois kyl pitän saada makaa tos tuolis, ku oon vanhin), Nelli (tylsää, mitäköhän sit keksis)

Nelli (Miisa mä voin putsaa sun korvat, täällä on selvästi vaikkua), Miisa (nyt pitäis ottaa se kuva, aurinkokii paistaa, en nää mitää), Jesse (siis aika ällöä...)

Jesse (ota nyt se kuva, mä oon ollu ihan kiltisti), Nelli (mä en kyl jaksais enää yhtää, joko sä otit sen kuvan?), Miisa (vitsi, ku tuol ulkoon on mukava ilma, aurinko paistaa ja kaikkee)

Me jatketaan nyt löhöilyä ja veden kanssa lutraamista. Kunhan se vati vaan aina täytettäis, vähintääkii tunnin välein. Eiks koiralla pidä koko ajan olla raikasta vettä saatavilla?

-Miisa & NELLI-

ps. Ens viikolla meidän Emäntä on viemässä meitä Jaana-kasvattajan luokse. Toivottavasti se ei kuitenkaa jätä meitä sinne...