Siis keskiviikkona Emäntä pakkas meidät autoon ja me lähdettiin huristelemaan kohti meidän synnyinseutua Mikkeliä. Musta tää kesälomaretki oli oikein onnistunut, mä sain leikkii Vilin ja Topin kanssa. Kaikkein parasta oli se, että Miisa joutu kiinni semmosee naruu ja siitä revittii karvoja ja sen jälkee se vietii yhtee huoneesee, että mä saisin tutustua toisiin koiriin. Niin Jaana mun kasvattaja sano, et mä oon niin ihana ja sulonen.

Miisa köydessä

Mä pääsin leikkimään itse Mikkelin päällikön kanssa ja se oli kyllä tosi kivaa 

Sit ku mä olin vähän aikaa leikkiny Päällikön kanssa, ni mulle tuli uus leikkikaveri, Topi 4 kuukautta. Mulla oli niin mukavaa, ku myö vaan purtiin toisiamme ja painittii

Suukkoja!

Mun puolesta voidaan käydä kyllä useemminkin Jaanan luona, ku siellä on sentää jotain jotka haluu leikkii munkaa!

-NELLI-