Joo, siis viime viikonloppuna meillä oli Kouvolassa agikisat, koska meidän Emäntä oli kipeä ja menettämässä äänensä, mä sain juosta kaksi rataa Suvin kanssa. Mun kanssa olin kuulemma outoa juosta, ku oon niin pieni, Suvilla itellään kun on jotain toopermanneja... Suvin kanssa oli kiva kisata, koska se juoksi niin kovaa, että meillä oli kisa jo toistemme kanssa, kumpa kerkee ekaks maalii.

Hyppyrata meni niinku lämmitellessä ja mua vähän lähdössä mietitytti mikäs tää homman nimi on, ku Emäntä jää tonne katsomon puolelle, mutta mukavaa oli Suvin kanssa juosta. Kaks rimaa tipahti kai vahingossa, oli niin kiire Suvin kanssa eteenpäin. Siinä tulos 10 aika meni sen 17 sekuntia alle ihanneajan.

Toiselle radalle mentäessä ei Emännän pois jääminen enää haitannu, vaan lähin innolla Suvin mukaan ja tehtiin hieno puhdas rata ja samalla nousin kakkosluokkaan! Kaiken lisäksi viel voitettii, ihanneaika tais olla jotain 12 sekuntii alle. Hieno lopetus ykkösluokkalaisuudelle!

Mut hei, aatelkaas vähä, Emäntä on yrittäny mua vuoden nostaa kakkosluokaan ja Suvi teki sen toisella radalla. Meidän Emäntä pitäis varmaan pistää jonne ohjaamiskouluun. Haluisko joku kouluttaa sitä?

Tässä mä ja mun hienot ruusukkeet

Sunnuntaina mennään sit Emännän kanssa "juoksemaan" ekat kakkosluokan kisa Haminaan, saas nähdä miten meidän käy....

-Miisa-

ps. Meidät ilmoitettiin TerriEri näyttelyyn, nähdään siellä tutut ja tuntemattomat!