"Hyvää syntymäpäivää sinulle Miisa, hyvää syntymäpäivää toivotan! Hyvää syntymäpäivää sinulle Miisa ja paljon onnea vaan!"

Olen kuullu sellaisest, että syntymäpäiväsankarille tuodaa aamiainen sänkyy, mutta en mie vaan saanu. Mie kuitenkin täytin nyt vaan ainoan kerran kolme! Se miks ei aamiaista mun omaan petiin tuotu, johtu ehkäpä siit, et ennen ku Jenna oli päässy ylös mie kävin jo aamupusut ja "ihana päivä tänään" toivotukset antamas. Mut sitten se hurvittelu vasta alko, mie sain Antilta sellasen ison herkkuluun, niin iso etten meinan ees jaksaa kantaa sit. Mut hei mie oon kyl niin tarmokas, et kannoin sen pihalle silti. Sitten piti aloittaa operaatio luun piiloitus, koska se tuoksu niin hyvälle, et joku ois voinu varastaa sen. Sit kun oikein nälkä iskee ni syön sen. Aamupalaks sainkin sitten jotain vasikkaajamuutahäsmäkkää sekotusta, raejuustoa ja nappuloita. Eipä kauaa keren ruoka olee kupissa...

1247990440_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ahkerasti piilotin ja  tökin luuta tonne väliaidan alle, mut mun riemu vietiin ja luun varastettii Jennan toimesta, jotain kuvia muka piti saada. Just kun olin huolella saannu siihen vähän multaa ja ruohoa päälle. Joten Jennan suunnittelemien kauniiden kuvien tilalle, otin myrtsi multanaama ilmeen. Mutta oon mie silti tosi söpö.

.1247990627_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No kyllä mä sitten pienen mökötyksen jälkeen suostuin hyvin vaivalloisesti hieman poseeraamaan, jotta yksi oikein edustuskuva saataisiin, se on tossa alapuolella. Tänään oiskin sitten ohjelmassa ilmeisesti mansikoiden metsästystä, kun kääretorttu pitäis "mulle" tehdä. En mä kyllä siitä välitä niin kauheesti. Nii ja sitten jotain vesi leikkejä varmaankin, kun oon kuulemma ihan hullu niiden kans. Uuden pallonkin sain lahjaksi, mut leluja on niin paljon, ettei kaikista jaksa heti innostuu.

1247991010_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kunhan toi Emäntä tosta nyt lopettaa ton nördäämisen, ni päästään lenkille!

Ensi viikolla muuten minun täytyy ainakin loppuviikosta tsempata tai oikeestaan Jennan siitähän kaikki riippuu. Lauantaina lähdetään agilitykisoihin Kouvolaan ja sunnuntaina sitten Mikkeliin näyttelyyn. Kouvolaan oli ilmoitettu mideihin 16 koiraa ja Mikkeliin näyttelyyn 16 parsonia. Ja mennään kuulemma oikein hotelliin yöksi :) 16 ja 16 onkohan se jokin enne? saas nähdä...