Siis minulla on jotkut ihmeen monsuunisateet ja joudun kulkemaan vaippa päällä. Eipä ole mukavaa ei! Mielelläni en niitä edes laittaisi päälle, farkkukangas ei jotenkin ole minun makuuni... Onneksi olen niin hyvä ja osaan venkuilla niistä pois! Myös housuihin pissaaminen auttaa vapautumiseen.

 

Emäntä päätyi ilmoittamaan vain minut Haminan näyttelyyn ja Miisa juoksuttaa sitten samana viikonloppuna agilitykisoissa Emäntää. Emännän mukaan Miisalla alkaa toukokuun ekalla viikolla kuulemma juoksut ja silloin ei pääse agility kisoihin...

Minulle on alettu syöttämään aikuisten ruokaa! Emäntä haluis minust mini parsonin eikä mediä. Mutta minä aion kasvaa ainakin megamaksi kokoiseksi parsoniksi! Vähäks sitten on kivaa pelotella kaikkia ja saada kaikki kiertopalkinnot paras MeGaMaXi parsonille

 

Me aletaan kesällä Miisan kanssa Isännän varikkopimuiksi!

-NELLI-