Nelli on hurahtan ihan noihin näyttelyihin, tainu nousta pissapäähän mokomien pystien ja tittelien takia. Sitä paitsi mulla niitä pokaaleja ja ruusukkeita ynnä muita paperilappuja on enemmän! No yks päivä se sit halus leikkii näyttelyitä!?! En suostunu, muttei auttanu, vaan se kävi käsiksi.

Tässä ekassa kuvassa Neiti "Tuomari" tutkii mun luustoa, joka tietenkin on vahvaakin vahvempi!

Sitten se yritti saada selvyyttä mun turkista. Jonka koskemattakin tietää, että se kyllin hyvää ollakseen totta

Sitten se tutki mun yleistä terveyden tilaa. Korvat olivat puhtaat ja kunto kuin huippu-urheilijalle!

Lopuks piti näyttää hampaat. Purra en viitttin, ku siitä kuulemma saa hylätyn...

Sitten Nelli jätti mut rauhaa, se vissiin muisti ettei sillä oo apureita, eikä kukaan kirjota sen arvostelua ylös. Ja eihän Arvon Neiti "Tuomari" voi sitä itse kirjoittaa! Kyllä mä yritän ymmärtää sen päähän pistoja... No lappeenrannan näyttelyssä sitte nähdään kumpi meistä on parempi.

-Miisa-

ps. Emäntä on alkanu raahaamaan Nelliä MUN agility harkkoihin! Agilitysaloihin se sitä yrittää opettaa, mutta epätoivosta se varmaan on. Mä en kyl nää sitä touhua, ku oon aina autossa silloin. Käyn muka liian kuumana, jos oon siinä kehän laidalla. Perskules sentää, kyl Emäntääkii varmast ottais hattuun, jos se ymmärtäis miltä musta tuntuu ku muut tekee MUN esteillä MUN ratoja. Ei voi ymmärtää...Ja sitä paitsi ne on MUN harkat, ni toi ipana vois olla kotona sen aikaa. Sain mä kyllä kehuja siitä, että juoksun jälkeen jaksan kuunnella vähän paremmin, eikä mee rallatteluun (noin Emäntä nimittää mun hullua juoksentelua radalla, ohjausvirheitä sanon mä) koko aika.