Koska meillä on aina tilanne päällä, en ole vielä maailman tutkiskelultani ja Miisan kanssa painimiselta kerennyt esittäytyä, teen sen. Miisakin sopivasti nukkuu... Siis mähän olen Nelli! Mä oon ihan mahottoman reipas ja ihana. Mä oon varmaankin paljon sulosempi ku Miisa ja sitte mä tykkään kauheasti leikkiä ja söydä luita. Sit mä oon tosi reipas ja semmonen utelias. Mä tykkään, että muut kuulee mun mielipiteen, joten en oo mikää nysverö niinku toi Miisa on vähä. Mä tykkään leikkiä leluilla ja siitä, että mä pääsen mukaa. Mä en vissiin vielä kertonu, et oon tosi reipas, nii mä oon tosi reipas. Musta tulee isona reipas, ihana, varmaankin kaikkein paras ja tosi reipas! Tässä mä poseeraan ja ikää oli reilut 12 viikkoa. 

Meillä sato viime viikolla lunta, se oli aika jännää ja kivan makusta. Tässäkii kuvas mä oon niin reipas, ettei kamera saanu musta ees kunnon kuvaa otettua.

Nyt mä sit varmaan meen herättää ton Miisan, et pääsis painimaan, tai sit mä vaan meen nukkuu sen vieree, niinku yleensäkin

Reippain terveisin,

NELLI